Panoramica è caratteristiche di a macchina di insaccatura a bocca aperta

Macchina automatica di insaccatura a bocca aperta è linea di sistema di palletizzatore:
unità di pesatura automatica, unità di imballaggio, unità di rilevazione di trasportu è unità di palletizazione.

Descrizzione di u produttu:
high speed automatica bocca aperta bagging machine è linea sistemu paletizer hè sviluppatu nantu à a basa di digerisce è assorbenu tecnulugia machine à imballaggio in casa è à l'esteru.Havi una larga gamma di applicazioni è pò imballà automaticamente sacchetti di diversi materiali, in particulare sacchetti tessuti senza rivestimentu.A macchina automatica di insaccatura a bocca aperta è a linea di sistema di paletizer sò stati assai elogiati da l'utilizatori in e 8 linee di produzzione di pianta di trasfurmazioni di fagioli di a cumpagnia MASA in Argentina, ghjunghjendu à u livellu di prudutti simili.

Funzione di u produttu:
A linea automatica di sacchetti di bocca aperta è di sistema di paletizer ponu realizà e prucedure di operazione di alimentazione automatica, alimentazione automatica di sacchetti, carica di sacchetti, pesatura, insaccatura, sigillatura, trasportu è formatura, rilevazione di pesu, rilevazione di metalli, selezzione è screening, stampa di spruzzatura di codice, palletizzazione automatica, etc.

Caratteristiche:
Cumplementu automaticu di caricamentu di sacchetti, misurazione, cucitura di sacchetti, versazione di sacchetti, pacchettu tutale, ispezione di ritruvamentu, ispezione di metalli, rimozione, spruzzatura di codice, trasportu è impilamentu meccanicu.
U controller programmabile Siemens PLC hè sceltu per u cuntrollu centralizatu, cù alta affidabilità.
A parti pisata adopra sensori Toledo è strumentu Canada Geman intelligenti, chì hè più precisa, accurata, più veloce è più stabile.
U prucessu di travagliu di tutta a linea di produzzione hè automaticamente cuntrullata da u prugramma intelligente, chì pò realizà u funziunamentu cuntinuu.
Pò esse equipatu di interfaccia di cumunicazione secondu i bisogni di l'utilizatori per realizà u monitoraghju in tempu reale, u diagnosticu remotu è a gestione di a rete per a linea di produzzione di imballaggio è palletizazione in piena autumàtica.
A parte di cuntattu di u materiale deve esse lucidata per più di 200 mesh per assicurà un flussu di materiale liscia.
A macchina di cucitura adopta a serie DS-9C impurtata (NEWLONG), cù alta velocità è bona stabilità.
Hà e funzioni di alarme di difettu, display è arrestu automaticu di interlocking.
L'armadiu di cuntrollu hè equipatu di schermu toccu impurtatu, chì pò esse operatu rapidamente toccu u schermu cù i dita, è u schermu di visualizazione hè equipatu di visualizazione di difetti è sistema d'aiutu in linea.
Cilindru, vàlvula solenoide è PLC sò fatti di boni prudutti stranieri cù una bona affidabilità, alta precisione è longa vita di serviziu.

nutizie

Tempu di Postu: Feb-10-2022