Panoramica è caratteristiche di riempimentu di sacchetti in massa

Panoramica:
Parechje industrii ora usanu sacchetti di tonnellate per l'imballu, è parechje industrii sò implicati, cum'è l'imballaggio di sacchetti grandi in cimentu, minieri, materiali di costruzione, industria chimica, granu, fertilizzanti chimichi, alimentazione è altre industrii.A gamma di pesatura di riempimentu di sacchetti in massa hè ancu relativamente larga.U pesu pò esse trà 500-2000kg, chì pò esse aghjustatu liberamente è stabilitu secondu a dimensione di u saccu di tonna.A capacità di insaccatura di riempimentu di sacchetti in massa hè ancu assai forte, in 20 tunnellate per ora.Stu riempimentu di sacchetti in massa pò esse persunalizatu secondu diversi materiali di imballaggio d'utilizatori è diversi utilizatori.I diseggiani prufessiunali ponu adattà u disignu per l'utilizatori.U portu di alimentazione di riempimentu di sacchetti in granu pò ancu esse cunnessu cù un equipamentu di trasportu di prutezzione ambientale chjusu è senza polvere.In questu modu, l'ambiente di travagliu hè assai favuritu di l'ambiente.U riempimentu di sacchetti in massa hè custituitu da un sistema di cuntrollu elettricu programabile, è u prucessu di cuntrollu hè assai affidabile.L'operazione hè ancu simplice è faciule d'amparà.U riempimentu di sacchetti bulk hà ancu una forte capacità anti-interferenza in u prucessu di travagliu.

Applicazione:
Materiali in polvere: imballaggi quantitativi in ​​medicina, industria chimica, pesticidi, gomma, non metalli, rivestimenti, ceramica è altre industrie.Cum'è u polu di ceramica, carbonate di calcium, powder wettable, carbon black, gomma in polvere, additivi alimentarii, pigmenti, coloranti, ossidu di zincu, medicina.
Materiali granulari: medicina, particelle fini chimiche, particelle plastiche, poliester PET, risu, mangimi, fertilizzanti cumposti, etc.

Caratteristiche:
U riempimentu di sacchetti in granu hè una macchina di imballaggio grande è mediana aduprata per pisà tonnellate di materiali di imballaggio di sacchetti.Hè una macchina di imballaggio multifunzionale chì integra a pesa di l'apparecchi elettronici, u disimballamentu automaticu di i sacchetti è a rimozione di a cenere.Havi i vantaghji di un altu livellu d'automatizazione, alta precisione di imballaggio, velocità di imballaggio regulabile è struttura eccellente.U sistema di sollevamentu idraulicu unicu hè particularmente faciule per risolve l'imballu di sacchetti di tonnellate, è hè assai cunvenutu per risolve u prucessu dopu.U riempimentu di sacchetti in granu hè adattatu per l'imballazione di sacchetti di tonnellate di materiali in risorse minerali, piante chimiche, materiali di custruzzione decorattivi, cereali è industrie alimentari.
Hà un altu livellu d'automatizazione, alta precisione di imballaggio è velocità di imballaggio regulabile.A machina è l'equipaggiu sò adattati per l'imballaggio di sacchetti di materiali in i campi di cimentu, minieri, materiali di custruzzione decorattivi, piante chimiche, grani, fertilizzanti organici, mangimi raffinati è cusì.

Caratteristiche principali:
1. Per e diverse caratteristiche di l'equipaggiu è i materiali in polvere è i regulamenti di u fabricatore di l'applicazione, hè persunalizatu è cuncepitu.A macchina hà una bona tecnulugia, durabilità è pocu pezzi di ricambio.
2. Cambiamentu di velocità stepless per l'alimentazione è l'imballu, caratteristiche stabili di machini è equipaghji, alta precisione di imballaggio è velocità più veloce.
3. U sistema di cuntrollu elettronicu di controller programmable hè affidabile in u rapportu d'aspettu di tuttu u prucessu.
4. U schema di disignu anti-inquinamentu è a rimozione di cenere hè bonu per riduce a contaminazione ambientale di u fumu è u polu in l'ambiente di l'uffiziu.
5. L'equipaggiu di pisazione hè verificazione di misurazione di tippu di scala elettronica.Selezziunate a calibrazione di dati di a scheda omnidirezionale è u paràmetru principali.Hà e funzioni di l'indicazione totale di u pesu netu, a sbucciatura automatica, a calibrazione automatica di zero è l'ajustamentu automaticu di fluttuazioni.Hà una alta sensibilità è una forte capacità anti-interferenza.
6. U pannellu di strumentu hè furnutu cù un socket di cumunicazione per a rete è a cunnessione di a rete, è pò esse realizatu un sistema di surviglianza in tempu reale è a gestione di a rete per a macchina di imballaggio.

nutizie
nutizie

Tempu di Postu: Feb-10-2022